BBA IN THE HOUSE

Window ox slarvis röjer nere i någonstans på peace efter way oyt west och här sitter jag. ANNA FUCKING HOLMBERG (!) och lyssnar på p fucking 3 i stugan!
För att visa mitt outgrundliga avundsjuka (för er som är van vid ruts svengelska så läses inte det där som out-grundlig utan snarare o-ut-grundlig. Svenskt uttalt! Och för er som inte fattar lite knepigare ord så betyder det oförklarlig/a , obegriplig/a. För asså... varför skulle jag vara avundsjuk på två av mina bästa vänner som är nere och röjer och super och träffar massa intressant folk och lyssnar på aaaawesome band och. a. Medan jag får jobba och. a. Ingen anledning te o va avundsjuk eg.) så ska jag lägga upp lite osedda bilder på dessa två tjejer. Men det är okej. För ni är ju söta... egentligen.





MUAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA REVENGE AT LAST!
kunde valt att lägga upp en skitsnygg bild på mig med det känns inte riktigt som min grej.
Nån jävla måtta fåre fan va.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0