Uh, despicable me

Hej världen. Igår kring 02.04 kom jag och Jessika fram till hennes kära barndomshem efter en minst sagt lång och dryg bilresa. Detta oroar mig med tanke på de 200 mil Jessika ska köra om en vecka, jämfört med de 20 vi körde igår. Wow. Hur jag tror det kommer att gå? Åt helvete. Men så länge vi tar oss fram är jag nöjd. 

Hur som helst, det som åstadkommits idag är:
1. Sova till 2.
2. Köra till malå och köpa pizza.
3. Se "skräckisen" Priest. Den sög.
4. Spela lite kort och dricka oboy.
5. Dvs. nu - Se Despicable Me vilket mest kommer göra min dag.
Imorgon sticker vi till lycksele och agerar barnvakter medan Jessikas mamma fixar naglarna. Viktiga grejer. NU - IT'S SO FLUFFY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0