Ung och dum

Yes, jag planerar att snedda halv fyra lite snyggt innan jag stänger igen mina blå. Tror jag kommer dö i sommar med tanke på den GROVA sömnbrist jag lär dra på mig (Den jag drar på mig precis just nu, och den som stundar nästa vecka) 

Hur som haver. Dessa dagar går mest åt att planera min och Jessikas Göteborgstripp. Allt möjligt ska planeras, saker förändras, saker går rent åt helvete mm. (Ex. Bilen pajade. Våra roadtrip-buddies dumpade oss osv.) Vi har i alla fall fixat det viktigaste. (Mamma, blunda!) Sprit.
Nåväl, klockan börjar närma sig halv fyra och jag bör göra mig redo för mitt mission. Återkommer en dag när jag har tid (Kan bli imorgon, kan bli om två veckor. No one knows)
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0