CHILLAXIN

HEY FOLKS! Sitter at the moment och chillaxar på bussen. Softar med mitt "nya" internet och känner mig lite imponerad av min lillebror bland annat. (FETLÄNK BRUSHAN!)

Dagens bravade har varit.. Bravadiga. Skämt åsido, kom fram till mormor&morfar kring halv tolv, fick lite lunch och sen skjuts på gamgovaruhuset för lite shopping (önskeshopping). Sen stack jag till mammi på blomsteraffärn och bara hängde där tills hon slutade klockan två. Efter det stack vi hem till mormor igen för lite fika (Mat i hädiska mänger, alla tider på dygnet) och sen stack jag och mamma ut och övningskörde! Tjiho så bra det blev. Fick till och med köra lite längst E4an och så, trots att jag teoretiskt sett bara hade kört en gång förut. Haha. Sen kom vi hem igen efter kanske lite drygt en timmes körning, och åt middag. MAT. Sen hamnade jag här. Soft.

Hur som haver. Nu ska jag nog sluta mina blå en liten stund innan jag rullar in i Umestan för äventyr(?)! Tjingeling!

Söt skakig bussbild! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0