U USED 2 B MY FRIEND, 2 BAD IT HAD 2 END

Hallå gussar! Sitter @ the moment på bussen och bloggar. (OMG THAT'S SOOOO HIGH-TEC!) Har precis bytt buss i sveriges minsta stad Lycksele och har nu bara kvar ungefär 1.5 timme innan jag är hemma! SOFT. Köpte lite färdgodis på kjorran (HAH sicket roligt ord!) i sveriges minsta stad Lycksele och smaskar på det just nu. Köpte sånt där roligt godis som man åt när man var liten, typ banana skids, refreshers och sura patroner. Mums.

När jag kommer hem hoppas jag att det finns nåt ätbart, för min hunger just nu är olidlig. Just det, har ju inte heller berättat om den otroliga beslutsångest jag hade innan jag till sist hamnade på bussen hem. Det stod alltså mellan att stanna i Umeå, vilket hade varit det absolut bekvämaste, att åka till Lycksele, vilket var otroligt jättebökigt och jobbigt, och att åka hem, vilket var nice, men drygt med buss osv. Bestämde mig alltså nån gång kring fyra att jag faktiskt skulle åka hem. Det blev alltså PANIKpack och käk och sen rusa till bussen som gick 17.20 för att hinna. (Låter ju inte så jävla brutalt, men då ska vi inte glömma att jag är tvungen att ta en lokalbuss som går 16.37.Jag gjorde alltså detta på 37 min!!!)  Sjukt jobbigt, men förhoppningsvis också sjukt värt det! Får i alla fall träffa lilla mami lite innan hon sticker tillbaka till lövånger.

Nåväl, nog skrivet. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0