BEKRÄFTELSE OCH FÖRSTÅELSE SÖKES

GODKVÄLL KÄRA LÄSARE!
Okej, jag har tuffa nyheter att framföra just nu. Riktigt tuffa, det är nog bäst att ni sätter er ner.
...
Jag. Är.
(Tid för spänning och eftertänksamhet. DUN-DUN-DUUUUUH!)
DEN SJUKASTE MÄNNISKAN PÅ JORDEN. Yep, it's true. Inträffade precis just IDAG. Jessika, min kära och älskade (JAGAVSKYRDIGLITEGRANNVARJEGÅNGJAGHÖRDIGSNORA.NU) sambo har alltså smittat mig med sin dödliga förkylning och jag ligger i skrivande stund stabilt nerlagt i soffan. Här har jag befunnit mig enda sen jag kom hem från skolan, vilket betyder att ungefär 5 timmar lagts ner på äkta kvalitetstid with ma sofa. Har sen dess hunnit med följande;
- Äta en macka
- Se "Vad kvinnor vill ha"
- Se Parlamentet
-
Se Simpsons
- Ta en powernap på obestämd tid
- Vakna av ett samtal från mor
- Se Chuck

Har alltså blivit endel kvalitetstid med tvn också ja. Men vad gör man, jag är sjuk, det är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0