LÄNGRE ÄN SJU SORGER OCH ÅTTA BEDRÖVELSER SEN JAG SKREV

HEJ! Känner att jag ÄNTLIGEN har tid (läs: ork) att blogga, så jag passar på medan jag kan.
Idag är det måndag, vilket vi alla mest troligt vet, eller bara känner på oss med hjälp av den där lilla hopplöshetskänslan i kroppen. Nu har ni det alla bekräftat i varje fall, DET ÄR MÅNDAG. Detta innebär att jag har haft engelska idag, min sista engelska b-lektion förhoppningsvis NÅGONSIN. Rätt skönt, jag vet. Sen har jag bara suttit kvar på skolan och försökt få bortgjort några restuppgifter. Gissa om det gått bra? Svar negativt. Riktigt usel på att göra skolarbete som vanligt. Men det löser sig.
Till helgen blir det långhelg, vilket inte känns annat än G R Y M T. Lite försmak på sommarlovet liksom. Helt OK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0