TRUE HOUSEWIFE

Hallelåja! Idag är det torsdag...
Nä, inga såna fasoner idag. Måste avvänja mig mitt konstant "den här dagen är det idag för den som inte förstått det"-tjatande.

Men det är torsdag idag... Vilket innebär tvättdagen. Utan Jessika. Med fyra fulla tvättkorgar. KUL. Men jag klagar inte, rätt skönt att vara ensam trots allt. Förövrigt kom jag precis på den mest brillianta idé jag nånsin kommit på - JAG KAN SNYLTA JESSIKAS CYKEL MEDAN HON ÄR BORTA! Såg cykeln genom källarfönstret när jag hängde tvätt, slogs av tanken, blev glad, blev ledsen när jag insåg att hon har nycklarna, blev glad igen när jag insåg att JAG HAR EN EXTRANYCKEL! Waddup, livet blev plötsligt så mycket enklare! Woho. Nu ska jag återgå till att agera hemmafru...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0