Bra söndag!

Har en SJUKT chillig söndag. Sjuk som jag är kan man inte förvänta sig annat. Just nu ser jag lite Crocodile Dundee, och på en liten stund byter jag ut vildmarkslivet mot musik. Almost famous drar jag igång. Har velat se den varje dag sen jag såg den i somras. Nu blir det äntligen av. Snabb tjej, I know. Och så har jag bunkrat upp med morötter och dipp, chips, popcorn, te och dricka. Skare va så skare va!
Har i alla fall haft en härlig helg, Corona i fredags, (Ingen bra idé när man är nykter och sjuk...) spelning på hamnis och mys med systra mi m.fl. igår. En liten sväng på stan med syster idag, (Vi såg Markus Fagervall. Hur  coolt? Jessika blev avis.) och nu ligger jag hemma i soffan och kurerar mig. Helt ok. Förövigt KAN det vara så väl att jag och Jessika får ta bilen i veckan. HUR SOFT??? Jag menar, JAG får köra bil. Oh my god vad ballt! Jaja. Nog för mig, jag babblar bara än massa ändå. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0