Ganguro.

Detta är vad jag sysslar med just nu. Färgar mitt hår. Vad tror ni det blir för färg? Inser också på bilden att det ser litegrann ut som att jag har dreads. Mmmmm, är fortfarande sugen på dreads. Nån gång i mitt liv säger jag bara. Nån gång, tunna blonda dreads. Mums.
Nåväl. Efter att färgen är klar ska jag laga mig käk och fixa mig, för later tonight blir det CORONA. Yep, jag gör Umeå-krogdebut ikväll. Känner mig som en stor flicka. Speciellt med tanke på alla vuxenpoäng jag kirrat den här veckan;
  1. Ta körkort.
  2. Fixa internetbank + nytt bankkort
  3. Gjort min första överföring by myself
  4. Fixat en blankett från försäkringskassan
Så. Trots att min näsa rinner trotsar jag och fortsätter på "vuxen"-stuket. (Okej okej, corona är väl kanske inte sådär jättevuxet, men ni fattar vad jag menar!) Wish me luck osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0