UMEÅ - STOCKHOLM - BERLIN - STOCKHOLM - UMEÅ

Hemkommen från vår resa, 10 dagar utan rast och vila. Att jag är exhausted är en underdrift. Trots det hade vi tänkt dra på krogen ikväll. Blev dock inget av när gänget bangade. Lika bra det.
Har hur som helst haft 10 helt otroligt bra dagar, och jag ångrar ingenting! Stockholm äger, Berlin äger, VI äger, allt är bara... Bra. Så. Under våra 10 dagar i himmelriket har mycket hänt, och mycket har förändrats. Jag åkte som barn, och kom hem som vuxen, Coldplay har släppt albumet Myloto Xyloto, (Som jag ÄNTLIGEN får lyssna på nu. ÄNTLIGEN) lokalbussarna i umeå har fått internet, ett hus har rivits mitt i stan, verkligen allt möjligt har hänt. Men det är trevligt, då känns det inte lika vardagligt att komma hem helt enkelt.
Annars då. Vi började vår hemresa kl 05.45 i fredags, och kom inte hem förrän kl 07.30 imorse. Vi snackar alltså 26 timmar på resande fot. Det tog på endel, och vi sov mellan ungefär 08.00 och 16.00 idag. Helt okej skönt. Inte jättebra för dygnsrytmen dock.
Jaja. Mer update sen. Ska bara ta tag i mitt liv först!
Just det. Jag har piercat bröstvårtorna. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0