Det är okej Rut, du kan andas nu. Snart. Imorgon.

Mhm, då var klockan inte ens 06.00 och jag har redan kirrat upp mina ögon för att möta dagen tydligen. Vad hände med lite sovmorgon Rut? Vad hände med att klockan stog på halv åtta? Jeez. Tänk så det kan gå.
Hur som helst. Tänkte dra lite mer ingående vad som hänt i mitt liv på senaste. Jag har ju ändå en jävla massa dötid nu, så varför inte liksom!
Allright. Let's go. På senaste har mitt liv varit... Helt ok. Mer ingående en så blir det inte. Hehe, skämt åsido så vet jag inte riktigt var jag ska börja, det var liksom ett tag sen jag gjorde det här, så jag har ingen fast punkt att riktigt börja på... Men jag försöker. 


Okej. Jag kan ju börja med att säga att de senaste veckorna har varit stressiga, som ni kanske förstog i mitt förra inlägg. Om det inte framgick så vet ni det nu. Det har varit jobb och skola och folk att träffa hit och dit, resor att planera, andra evenemang att planera, pengar att spara, begravningar att attenda to (Okej, bara EN begravning, men den kändes iofs som tre minst, så vi säger så.) osv. Listan kan göras oändlig. Därför har kanske inte my mind riktigt haft rätt prioritering på senaste, och jag har liksom börjat tänka i dom banorna på rutin nu. Men vad gör det om hundra år, tid löser allt, right?
Nåväl. Trots att allt har varit lite stressigt och virrigt har det samtidigt varit förjävla mycket roligt på G. Spelningar att titta på, som jag sa tidigare - massa folk att träffa etc. Har bland annat ÄNTLIGEN fått träffa Linnéa, som var kanske tusen år sen. Typ det bästa som hänt. Faktiskt. Har vägt upp en hel del av all stress ändå.
Efter allt detta så har jag nog inte mer att säga. Allt har rullat på rätt bra ändå i det stora hela. Eller ja, skolan rullar ju inte på, men den är ju kanske inte vad jag prioriterar först heller... Men det tar vi sen, alla resor kör vi först! Prio 1, överleva 3 flygresor tillsammans med en flygrädd Jessika. Underbart. Lätt värt alla dagar i veckan.
Well everybody, nu börjar klockan sakta men säkert närma sig 06.00 och min mage börjar skrika efter frukost. Tror ni Jessika mördar mig om jag stiger upp och tar mig ett litet pre-breakfastsnack? Mest troligt, men det skiter jag i. PUSS!
Ah just det. Kan ju visa hur vår lägenhet ser ut ATM. Kanske ökar till lite stress-känsla bara det, eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0