It makes no sense, but neither do you.

Hej. Just nu prioriterar jag bloggen framför både packning och sömn så den som hatar på det här inlägget får en fet smäll i fejjan, OK? 

Skämt åsido. Jag är trött. Och stressad. Och allt som hör till dessa två åkommor. (Stavas det så? Åkommor? Fult ord.) Men samtidigt så jävla övertaggad så det finns inte. GOSH. Kan inte fatta att vi sticker imorgon. IMORGON. Befinner mig i Stockholm om mindre än 24 timmar! Skön känsla. Underbar känsla. Jag befinner mig även i Berlin om mindre än en vecka. Fattar ni?! 7 jävla dagar. GOSH. GOOOSH.
Anyhow. Idag har varit en stressa-vi-måste-hinna-allt-som-vi-inte-gjort=ungefär-allt-dag. Yep. En sån dag har det varit idag. Men vet ni vad? Trots att det är så okristligt stressigt hela tiden gillar jag det. JAG GILLAR DET.
Hur som helst. Jag kom fram till precis INGENTING vettigt i detta inlägg, men det gör inget. Jag kommer ha 10 underbara dagar ändå, vare sig ni får veta det eller inte. Jag bara vet det. 

Kanske återkommer vid ett senare tillfälle, om jag har tid. Och ork. Och lust. Det är mycket som ska klicka vet ni!
Nu slår jag igen mina blå, för imorgon ska packas och fixas och FLYGAS. Woop. Taggadcheysnart_18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0