TRÖTT CHEY


HEJ ALLESAMMANS! Idag har det varit full rulle. Eller, åtminstone mellan 05.15 och 12.30. Gjorde bort HAKLBANAN (Eller Risktvåan som det så fint heter nu för tiden) idag, och saaaatan i gatan så kul det var. Önskar att man kunde sladda jämt jämt jämt utan att eventuellt döda nån. Eller sig själv för den delen. GALET roligt. Nåväl. När jag väl var klar med halkbanan och hade tryckt i mig en STABIL lunch stack jag till musikanten och fjantade mig resten av dagen (Natthumor. Dygnsrytmen flyttas lite när man vaknar så tidigt!) och nu ligger jag avdankad hemma i soffan, och här har jag legat sen jag kom från mitt fjanteri @ musikanten. 

Innan jag somnar har jag tänkt träffa Anna (som borde komma nu!!!) och göra lite pärlarmband och halsband, som blivit rätt vanligt i detta hushålle nu för tiden. (Observera bilden t.ex. - TRE pärlarmband och, dock inte synliga, två pärlhalsband. It's ma thang.)
Se där. Far i frid. Du ska trivas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0