EL STOCKHOLMO

Vår resa (so far) i bilder!

Glada tjejer @ Umeå airport med varsin öl och varsin iphone. Jag däremot hade varken öl eller iphone = ledsen tjej


Jessika ville hålla handen medan planet skulle lyfta. Då kom det fram en flygvärdinna och frågade om hon var flygrädd, och sa att det inte fanns nåt att oroa sig för. "Om det hade varit minsta lilla risk hade vi inte varit här." Söt tjej. Jessika också för den delen, jätteduktig var hon!

Sushilunch på Odenplan. Shake-zushi, dvs. 10 bitar lax nigiri. Rut Morén, sushinybörjare = mätt tjej. Dog. 

4

Och sist, men absolut INTE minst!!! Min superstädning av Isabelles lilla lägga! Okej, bilderna visar inte hur duktig jag varit riktigt, men ni kan ju tänka er...

Före:


Efter:


Update: Precis under min före-läggdagsbloggning klampar två fulla flickor in, en vid namn Isabelle och en vid namn Jessika. När jag säger fulla menar jag svinpackade, och jag blir mamma på dirren. Den ena ber mig knyta upp hennes skor, som förövrigt har dragkedja, och den andra får jag kränga av en korsett etc etc. Och dessa fyllesvin ska jag alltså dela säng med i natt. Kul. Jag sover nog i min resväska i natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0