Fläng å släng å allt möjligt

Hej alla glada! Idag är det tisdag vilket innebär att jag inte har nån lektion på skolan (Har distanskurs bara) så idag har jag känt mig alldeles fri. Började dagen med att jag vaknade klockan 9 av att Jessikas mamma städade köket (Just det, Jessikas mamma är på besök) TACKAR SÅ HJÄRTLIGT, hade inte du gjort det hade det mest troligt aldrig blivit av! 

Sen blev det frulle med la familia (Dvs Jessika och hennes mamma dårå) och sen stack vi ut på äventyr. Blev lite shopping på myrorna (Igen. Tycks ha nån myrorna-fetish just nu.)  och lite övrig shopping, typ sockar och dammsugarpåsar, dvs mindre rolig shopping, men ack så nödvändig!
Nu sitter jag hemma igen efter att ha droppat Jessika på skolan och Lotta på andra äventyr. För tillfället har jag en skål sportgröt och körtkortsboken framför mig. Senare har jag på schemat att städa och hinna gymma. Låter som en rätt bra dag va? I think so! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0