BLOMSTERFLICKAN

Ja, OKEJ bloggen, det står stilla nu, MEN FÖRSÖK INTE GE MIG DÅLIG SAMVETE! 

S'attehhh... Jobbar är vad jag gör nu för tiden. Därför är det lite torrt med updates. Det händer inte så mycket helt enkelt. I två dagar nu har jag bara väntat ut tiden tills stängning. Tips från coachen, kom inte till Lövånger en regnig torsdag om ni vill ha fart och fläkt! 

För er som inte är blom-insatta kan jag meddela att det är löksäsong nu. Och frösäsong. Och tulpansäsong. Annars är det fan dött, dödare än döden. Längtar till sommaren så det kanske blir lite mer livat, för annars kommer jag gå in i väggen, fast tvärt om. Jaja. HA SÅ KULT PÅ ER LEDIGHET /Tjejen som jobbar 6 dagar i veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0