MEN PROSIT!!!

Jag och min sjuka myser på med tända ljus och Moulin Rouge. Har nyst ungefär EN MILJON gånger sen jag kom hem, och om detta inte upphör genast kommer tidningsrubrikerna imorgon lyda: Ung tjej i 18årsåldern dog av skallskador efter en fruktansvärd nysattack.

No joke peeps, jag kommer skalla nåt. HELT serious. Jaja. Jag hoppas jag överlever här i min ensamhet. Annars då... Börjar vara lite less på att vara sjuk, men vad tusan. Jag måste ju göra bort det nån gång! Men nu har jag inte tid att vara sjuk mer i vår, för nu är jävlart slutspurten på G! Aja. Ingen bild får ni, och förklaring har ni i videon under. Tack och hej leverpastej, akta dig annars nyser jag på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0