UTMATTAD TJEJ

Hej. Ligger i min säng AWS och känner mig helt utmattad! Jobbade 9-14 idag, och sen stack jag (i ovädret) till Skellefteå för att hänga med Timpa och grabbarna. Blev mest NHL... Sen körde jag hem, i ovädret, och nu ligger jag här. Kanske inte låter sådär jättepåfrestande, men satan i gatan vad jag är död. Kan även ha att göra med att AG smittat mig så jag håller på att bli förkyld, och för att jag jobbat 5 dagar i veckan, vilket är ungefär 4 dagar fler än jag vanligtvis brukar. Så - ja. Jag är utmattad. Därför ska jag stänga mina blå nu och sova, för imorgon har jag sovmorgon! Tjihu! Min första sen i måndags. Bra lov. Nåväl. Göra slag i saken då! Goder natter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0