HYPOKONDRIKER

Hej! Magiskt att jag bloggar två gånger på rad va? Helt fantastiskt.

Tar i alla fall en paus i min inventering just nu. Bokslut ikväll, en hel affär i stort sett HELT oinventerad. Skönt. Kvällsjobb ikväll... OB är ju kul i alla fall.

Annars händer inte speciellt mycket, var som sagt hemma mesta delen av dagen igår. Såg Höstlegender med mamma igårkväll och käkade snask. Inte så nice när jag har DÖDENS blåsa i käften... Ska förövrigt träffa en läkare angående det. Blåsor i munnen alltså. Freaky. Fick tips från apoteket att höra av mig till vårdcentralen för att få bättre behandling än bara receptfritt, och när jag väl ringer dit får jag ett "OJ, men då ska du få träffa en läkare!". I FREAKED OUT, vad är det för dödligt med blåsor i munnen?!?!?! Jaja. Det får jag reda på på måndag kl 9. Tills dess får jag leva i ovisshet. Hypokondrikern i mig skriker.

Hur som haver. Jag har inget mer att säga. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0