HIPSTRIG OCH VÄRLDSTRÅKIG

HEY GUYS! Med det här inlägget vill jag bara meddela att jag är back on track, jag känner mig inspirerad (Kanske för att det är jul och det hör till i min bransch, jag har inget annat val än att vara inspirerad vid denna årstid.) och känner att jag saknar bloggen. Inte mer med det. Försökte i alla fall vlogga lite tidigare men det var så dåligt ljus och ljud och allt möjligt så jag sket i det och satt upp min hipstriga lilla vardagsrumsbelysning istället. Bloggar om den imorgon! 

Imorgon ska jag också försöka göra en vlogg, förhoppningsvis är ljud och ljus bättre då! Tills vidare får ni ta del av min nya profilbild på facebook. Jag kände att NÄ nu är det nog, jag har inte en halv meter långt hår längre, snarare en halv centimeter, på vissa ställen dvs. SÅ det fick bli en ny. Inte för att man ser min frisyr direkt, men ja. Den känns lite mer aktuell. Nog om min profilbild på facebook, detta stycke kan eventuell vara det tråkigaste jag någonsin skrivit. Titta på bilden ba, OK, hejdå
 

Kommentarer
Postat av: seb

sjukt snygg

2012-12-15 @ 23:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0