EMO

Åh, så humöret kan svänga ändå! Började med att jag hade världes bästa dag, men ungefär lika snabbt som vädret gick från strålande sol till snöstorm gick mitt humör från sorgfri till melankolisk.
Har i alla fall fått min meducin, som jag sa tidigare, så nu ska jag komma ihåg 3 extra piller per dag i 5 dagar, sen är denna fruktansvärda tid över! Yessssssss.
Annars då. JO - Jessika var duktig och bakade scones till lunch/middag, så för min del blev det scones och resterna av soppan som jag gav er receptet på igår. Not bad I must say. Sen sorterade vi tvätt och fick ihop 4 tvättmaskiner. När vi stoppat i  två och dom nästan var klara bestämde sig Jessika mitt i allt att ta en buss till Lycksele. Jahaja, här står jag, sjuklingen med massa tvätt att hänga upp. Jaja. Nämen det är ju lugnt, det är ju inte så att du har lämnat mig tusen gånger förut med den där JÄVLA tvätten. RAGE.
Annars då. Ja som sagt, jag bara deppar. Trodde att mina piller hade depressiva biverkningar, men det verkar dom ju inte ha. Jaha, det känns ju skönare att det är mitt egna psyke som agerar såhär. NOT. Nåväl. För att lindra min bitterhet gjorde jag precis varm oboy med vispgrädde och slog igång Twilight. Vad annars gör man liksom.
Nåväl. Nu ska jag fortsätta vältra mig i självömkan. Tjihu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0