FETA BRILLZZZZZ

HELLU, idag är vilodagen men det ger jag och min kära vän blanka fan i! Vi har sprungit på stan (Fan, inte bra för ekonomin... Men SATAN så mycket fint det finns här i världen...) och jag har shoppat som aldrig förr. Eller okej, det var en lögn... Men shoppat har jag gjort. Mycket nöjd med mina inköp är jag, men nu ska jag bara se till att jag har kvar tillräckligt mycket pengar så jag kan beställa min studentklänning bland annat. Kan ju vara en klar fördel, så att säga. Nåväl. Nu ska jag och Linnéa försöka fokusera på lite skoluppgifter som behöver göras. Wish us luck, för det kan behövas!!! Heh.....

Kommentarer
Postat av: Alice

Ruuuuut var haru hittat domdär läckra brillorna??! har sökt hur länge som helst nu...

2012-03-02 @ 11:57:35
URL: http://aliceavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0