GOOOOOOODMORNING SWEDEN

...Och godmorgon övriga världen också. Idag är en sån där dag när man inte riktigt känner som alla andra dagar på året. En så kallad bakisdag, ni vet, en sån där dag som jag, Rut Morén inte har haft sen typ NYÅRSDAGEN. Men tur för mig är ju då att jag sällan blir dödsbakis. Lite käk på det här och jag blir prima. But still. Bara känslan av att det är en bakisdag... Euw. Nåväl. Linnéa har redan startat dagen med ett äventyr, men jag har inte kommit längre än till soffan. Börjar dock tröttna på soffliggarstilen nu och känner att dagen skall tas vara på. Får se om jag kilar in till stan eller om jag stannar här och väntar på Linnéa eller hur jag riktigt gör... Men vilket fall som helst måste jag innan jag gör nåt annat fräscha upp mig, för gårdagens smink och hår känns ej aktuellt. Så - off I go! Och ni med. Ta tag i era liv för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0