OUCH

Jahaja, då har man kommit fram till Lövånger och slagit sig ner i soffan. På min vänstra sida har jag Ag, och på andra sidan mamma. Framför mig har jag en chipsskål, mineralvatten och ett glas rött vin. På tvn pumpar På spåret. Mina vuxenpoäng stegrade precis omänskligt mycket.
Annars då? Jo. Jag testade ett nytt solarium idag. (Nu låter det som att jag solar jätteofta, men det är inte sant. Jag har bara hållt mig till ett solarium i ungefär 2 år)  Hur som helst. Jag såg att de rätt nyligt hade bytt rör, men jag tänkte inte mer på det. Hoppade in och solade ungefär lika många minuter som jag brukar. Är ju som sagt skapligt vit, så jag brukar inte brassa på speciellt. Hur som haver, när jag hoppar ut tänkte jag "Satan vad brun jag blev!" och gick hem. Hoppade i duschen rätt direkt jag kom hem, och kände att det brände lite i ansiktet. Aha, men jag kanske lyckades bränna mig lite? Tänkte inte mer på det, hoppade på bussen till Lövånger och kom fram. Gick på toa när jag kommit fram (Halsa ej vatten innan du hoppar på bussen när du har urinvägsinfektion! He gå rätt igenom!!!) och kände att det brände på bröstet. Tittade efter och VA-VA-VOOM, here comes kräftan Rut. Alltså jag har typ bränt mig en gång förut i mitt liv så jag är inte riktigt bekant med känslan, men jag trodde att man märkte direkt att man bränt sig? Tydligen inte. Nu gör det ont as fuck. Men är huvudet dumt får kroppen lida!
Söt tjej goes partyred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0