AND SHE'S BACK!

WOW, tror aldrig jag har bloggpausat så här länge nån gång! Och nu var det inte ens planerat. Men vad gör man, jag har haft lov och levt loppan så att säga. Så, vad har jag då att dela med mig av... Har blivit tillbedd av en viss Melisa att skriva mer om vad jag gör på dagarna, och ärligt talat känner jag att det inte riktigt är min grej sådär. Eller jag menar, til viss del gör jag väl det när jag bloggar, men you know, när man rent utav blir tillfrågad att ÖKA den grejen, då blir det ju lite krystat och därför svårare att uppnå... Men okej, I will do my best.
Då kör vi idag då.
Idag vaknade jag upp typ tre. Sen åt jag, sen målade jag lite i affären, sen satt jag mig i soffan och åt chips och här sitter jag än. Inte mer än så! NÖJD NU MELISA? Mitt liv är inte mer händelserikt än så just dessa sista dagar av lovet. Imorgon jobbar jag, söndag sticker jag till Malå och packar ihop mina saker och sen sticker jag tillbaka till Umeå och packar bort julen och försöker få ordning på vardagen igen. Inte mer än så. Så. Nu har ni fått en liten inblick i vad jag gör. Nu. De två veckor ni missat fyller jag i nån annan dag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0