Back to reality

HELLU igen, längesen. Uhm. Har ingen kamera för tillfället eftersom jag så tjusigt glömde den i Lövånger sist, men frukta icke, frukt är frihet. Skämt åsido, jag hämtar den redan på lördag eftersom jag jobbar då, so it's cool. Annars då? Tjaa, dom senaste dagarna har jag mest hängt med min booooyfrieeeeend, chillat stan litegrann, äntligen köpt ett par baggybraxor som jag så frenetiskt sökt efter i tusen år. Även världens mysigaste jacka med ett innanmäte likt små hundvalpar. Uh, frukta icke, frukt är frihet än en gång. Det är bara lurv.

I övrigt så har vardagen rullat igång igen, fastän det inte känns så. Än. Men imorgon kanske. Eller nä. Nästa vecka.
Hur som helst, idag har jag varit på skolan, och sen stack jag hem för att jag hade mensvärken from hell, och så sov jag en timme eller så, och sen stack jag och handlade med Josef och sen så stack jag och Jessika hem och åt. Sen stack jag på gymmet, och nu ska jag hoppa i duschen för att sen sticka till Josef och se new girl. Slumberparty i ungkarlslyan tonight, woop woop. Nöjd nu Melisa? Nu har du i alla fall ett halv inlägg om vad jag har gjort idag. HAPPY???
Förlåt. På återseende. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0