Bra dag!

Har världens bästa dag idag. Helt makalöst bra dag faktiskt! Hoppas bara inte Jessika varknar upp senare och har väääääärsta humöret... Ber till gudarna! Nåväl. Vaknade nio, utvilad och pigg, konstigt nog. Sjukt skönt i alla fall, så jag steg upp och käkade en megadunderfrukost. Älskar frukost! Sen bestämde jag mig för att vara duktig idag, så nu har jag precis gjort mig beredd att sticka till gymmet. På tiden kan man säga, måste få in några jävla rutiner på det där jävla gymmet nu!
Hur som haver. Planen är senare att jag och Jessika ska möblera om här hemma. Allt är kaos, och jag känner att lite organisation skulle pigga upp!
Well now. Off I go, smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0