Det här med att träna...

HEY! Skriver en liten snabbis här ba innan jag ska fortsätta joxa här uppe på övervåningen.

SÅ: Latest update; Jag har vänner nu. I lövånger alltså. Yay. Sen har jag hunnit jobba bakis i lördags, dött på soffan nån timme, äta middag i Blackehamn, se En gång i Phuket, spela kort, sova, stiga upp tidigt, träna CrossFit kl 10.00 och nu: DÖ.

Skämt åsido. Det märks ju att jag inte tränat på riktigt på några år... Jeeeeeeeez. Jaja. Vad gör man.

Nu ska jag fortsätta här på övervåningen. Har deadline på onsdag, för då kommer Anna hit och hälsar på, och då ska allt vara shining! Eller ja... Det är nog inte möjligt, men det behöver åtminstone inte vara grejer överallt.

Tack å hej leverpastej, jag är trött i benen, hur känns det för dej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0