I AM ALIVE

HEY! Vill bara visa att jag lever. Minst sagt! Har haft nån sorts inspirationsdag idag, vet inte riktigt vad som försiggår. Det kanske är pga den lilla semestern jag fick nu i mitten av veckan, trots att den inte bestod av vila direkt... Nåväl. Vad vet jag.

Idag har jag i alla fall jobbat, som vanligt, och när jag kom hem målade jag naglarna, åt ärtsoppa och fortsatte med mitt stök på min övervåning. Ni kanske tycker att det tar en förjävla lång tid det här med att ordna till här uppe, och ja, det har ni rätt i. Men det beror mest på att jag är rätt lat, och ganska tankspridd. Vill mest göra annat hela tiden, typ träna och ha kul och sånt där, ni vet. Men det måste göras. Därför tog jag ett rejält tag i köket idag, skrubbade upp hela diskbänken som mest bestod av färgklickar och liknande. Men nu är den praktiskt taket skinande ren. Det är inte jag dock, meeeeen vad gör det. Duscha hinner jag göra i ett annat liv.

Jaja. Jag ville egentligen bara visa att jag existerar. Hej hej, hemskt mycket hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0