Crazyface

Precis såhär känns det just nu! På ett bra sett! Mottog precis ett samtal från en brud som ska komma och kolla på lägenheten imorgon. Vet ni vad det betyder? SNABB JÄVLA STÄDNING IDAG! Satan. Ja släng allt i garderoberna. Sopar smutsen under mattan. Drar på storsmajlet. Det ska nog gå vägen!
I övrigt har jag sen jag kom hem från skolan målat ett litet hus. Ett litet hus tänker ni, vad fan då för. JO, monterbygge. Montern på UF-mässan alltså. Där ska vi ha ett litet hus. Och det har jag målat precis just nu. Nu är bara dörren klar, sen är min del av fixet klart for now. Annars då. Sticker nog på gymmet ikväll. Har varit lite paus därifrån nu på senaste, eftersom jag och Jessika tagit tag i simningen på allvar. Men nu kommer jag gymmet! Nåväl. Åter till städet/måleriet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0