DAN FÖRE LOVETS FÖRSTA DAG

Kände att det kanske inte var läge att endast blogga om en kuk i en hatt på hela dagen, så jag slänger in ett inlägg såhär på kvällskvisten bara för att kompensera lite!
SÅ. Imorgon är det alltså fredag. Första dagen (Okej, inte sant, jag har lektion mellan 08.30 och 11.30, but shit the same) på lovet, känns FRUHUHUKTANSVÄRT skönt som Dr Cox hade sagt, och jag kan inte säga annat att jag kommer njuta jävel. Sticker i alla fall till Skellefteå imorgon eftermiddag tillsammans med mitt sällskap, miss Stephanie! Tusen år sen jag hängde med henne överhuvudtaget, men det tar vi igen nu! Woop woop. Kommer äga. Seeeeen på lördagen sticker vi vidare till Lycksele och fortsätter partyt där. Åh herregud, vet inte om jag kommer klara av två dagars partajande. Jag är trots allt oerfaren på den fronten nu mer... Jaja, det blir som det blir! Sen resten av veckan ser vi vad som händer, jag är inte den som planerar allt i detalj om vi säger så!
Anywhooooooo. Nu ska jag sova för att orka med mitt från och med nu hektiska liv. Och datorn lämnar jag hemma under lovet, så förvänta er inga "Kissie on a regular day"-bombningar här! Men nått inlägg nånstans ska jag nog lyckas klämma in. Nåväl. Lämnar er med detta. Nothing more to say! Hare kung allesammans, för det ska jag! Puss!

Kommentarer
Postat av: Nattali

Sv: Haha taaack (A)

Men jag ogillar mitt lockiga hår så sjukt mycket.. tycker inte det är speciellt fint :P

2012-03-01 @ 23:11:28
URL: http://nmmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0