MYSKVÄLL

Tjaaaaaa. Har haft en riktig mysdag idag faktiskt, inte alls så hektisk som jag trodde första skoldagen efter lovet skulle bli! Trots det är jag ju stressad sm aldrig förr och sådär, men liksom... Vad gör det! Jag har ändå bara 3 månader kvar tills jag tar studenten! Fattar ni, 3 månader.. Helt sjukt. NÅVÄL, till saken!
Först och främst hade vi kompledigt i morse, fram till 12.30. Det visste såklart jag inte om så jag var på musikanten 08.30 ändå. Men vafan, det var rätt soft det med. Satt och jammade lite, ba chillade. Sen stack jag till skolan där vi bara planerade lite inför UF-mässan som är nästa vecka, och sen stack vi från skolan kring halv 3 ungefär. Fixade lite ärenden, kollade lite grejer och sånt där tjafs. Sen kom jag och Anna hem, lagade mat, Jessika joinade, Anna bakade små bajsbollar (Okej, goda ballerinabollar snarare. Men jaja, same shit, different name!) och vi såg New girl. Ägde. Sen har det inte hänt så mycket mer. Sitter och pluggar lite inför ett prov vi tydligen har imorgon. Bra framförhållning Rutan! Men vafan. Det löser sig.
Anyway, dom där bollarna jag snackade om tidigare... Bör nämnas att dom är sjukt skumma! Gjorda på krossade ballerinakakor, philadelphiaost och smält choklad typ. Mycket skumt, men mycket gott må jag säga. Jaja. Ni kan ju testa nån gång!
Nu ska jag sova. Sleep well cykelställ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0