TOM MORELLO



Alltså Tom Morello, vilken töntig karl! Helt jävla underbart töntig! Springan däremot är jag inget stort fan av... Jag menar, Bruce Springsteen. Kolla på honom. Oskönt scenframträdande och ingen direkt sångare heller. Nåväl. Inte för att Tom Morello är någon direkt sångare heller, men han vet ju i alla fall vad han gör med gitarren. Plus att han är sådär härligt geekig att det liksom inte kan gå fel. Vet inte riktigt vad jag har fått för förkärlek för töntar, men det är nåt som kommit med åren tror jag. Ni vet, när jag var ung... He-he. Anywho. Ville bara säga detta. Att Tom Morello är mys-töntig och en sjukt skön musiker. Så. Då var det sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0