NASTY GAL

HEY. Precis som jag gjorde igår tog jag en FET powernap när jag kom hem från skolan, som sträckte sig mellan ungefär halv fem och sju. Hälsosamt, och DEFINITIVT bra för min dygnsrytm! Nåväl. Nu ska jag hoppa i duschen för jag är eventuellt världens äckligaste människa just nu. Efter det ska jag göra lite läxa och sen ska jag försöka sova, igen. Får se hur det går, men krisar det får jag väl sticka och möta upp Jessika och crewet inne i stan som chillar @ Pipes ikväll. Det är ju ändå lill-lördag! Aja. 

Ett kors i taket förövrigt är att jag, Rut Morén, sitter och ser hockey! Shit, vad hände. Men jag blev lite peppad faktiskt, tro det eller ej. Så ja, här sitter jag i soffan iförd endast handduk och chillar hockey i min ensamhet. Estetaren i mig spyr lite. Nåväl. Nu hoppar jag i duschen! Adjöken fröken.

Kommentarer
Postat av: Anna

mmh. Sexigt snuskigt.

Ta av dig handduken smutsiga ficka.

2012-05-10 @ 06:12:08
Postat av: Anonym

Äcklig du ser ut

2012-05-10 @ 11:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0