Sad sunday. At least it was a sun-day.

Tjaaaa. Har legat på latsidan med bloggningen idag, men jag kände att det var en sån dag idag helt enkelt. Har känt mig aningen inspirationslös och lite sorgsen efter det chockande besked jag möttes med i morse. Men det är ju söndag ändå, den kända vilodagen. Vad kan man förvänta sig, även bloggare måste få lite fritid!

Hur som helst har jag spenderat i stort sett HELA dagen i soffan, doing nothing at all. Inte mer än så. Pratade med pappa nån timme på morgonkvisten, käkade en skål med havregrynsgröt där mitt på dagen, la mig i soffan, gjorde ingenting, sprang omkring lite här hemma för att göra av med lite energi, la mig i soffan igen, steg upp för att värma upp rester av middan jag käkade igår, gick tillbaka soffan. Ja, ni ser mönstret!
Nåväl. 


Vi ses i Nangijala farmor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0