BITIG TJEJ

Aggressiv tjej. Klockan är kvart i två och jag KAN inte sova. Vad har det blivit med mig? Tror på allvar att jag håller på att gå in i väggen. Allt händer på samma gång, stress stress stress. Skola som ska göras, spelningar, begravningar, jobb, bal, student, fritid, LIV. Shit. Har nog aldrig haft så mycket på agendan som jag har nu. Om man ändå hade ett skönt sommarlov att se fram emot... Ack och ve. Nåväl. Nu börjar det hårda livet, and what can I say, I'm not looking forward to it! 


Nä, nu ljög jag. Jag älskar tanken på att bli fri. Så fri som man nu blir... Jag älskar även tanken på att jag kan göra vad jag vill. Har så OTROLIGT mycket framför mig som jag vill göra, utbildningar, jobb, resor. ALLT. Jisses, jag har ju baske mig hela livet framför mig! Nåväl. Nu sitter jag här, i mitt lilla potthål och mår som en gammal sork. Men vad gör det. Man har inte tid att sura. Saker på agendan, tjopp tjopp! Bara den här veckan t.ex. 

Tisdag
  • Religions-seminarium imorgon 08.30.
  • Springa på stan, köpa hårfärg och färga hår
  • Repa
  • Packa med ensemble nr 1
  • + SKOLARBETEN, 1000 st
Onsdag
  • Repa repa repa + genrepa med ensemble nr 2
  • Fort som satan ta en buss till Norsjö, bökigt
  • Hänga med Kusin Vitamin
  • + SKOLARBETEN, 1000 st
Torsdag
  • Förlänga håret, 4-5 timmar
  • Äta middag med pappi
  • Ta en buss tillbaka till Umeå
  • + SKOLARBETEN, 1000 st

Fredag
  • Inget på agendan än, men tro mig, det kommer. I övrigt;
  • SKOLARBETEN, 1000 st!!!!!

Lördag
  • Klasshäng?
  • Spelning (= döden för en med sån scenskräck som mig)
  • Fezzzzzt
Osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv.

Sen har vi ju då veckan efter som innefattar spelning nr 2, som är min ALLDELES EGNA. Dör. Hur fan ska det gå. Plus tuuusen skolarbeten, som vanligt, sen ledighet för älskade farmors begravning. Spelning nr 3 där.

Nåväl. Man ska int va bitter. Det löser sig. There's always a light at the end of the tunnel. Akta ba, det kan vara ett tåg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0