I'M MOVING OUT

ÅHHHH nu har utflyttningen börjat. DAMN. Känns otroligt najs för då vet jag att sommaren är nära! Damn. Damn!

Hur som haver. Inledningen blev en liten sidestory till vad jag egentligen tänkte skriva om, dvs. igår! Har inte speciellt många bilder att bjuda på dock, eftersom jag är värdelös med kameran nu för tiden. Men jaja. Såg inte speciellt många band, frös mest hela tiden osv. Men vad tusan! Nu är det bortgjort i alla fall!


Nu har jag ont i magen och vill äta frukost. Jessika ligger och sover, och jag fattar inte ens att jag är vaken... Men det är fint väder ute nu i alla fall, så vi kanske får käka frulle ute i solen! Yay! 

Nåväl. Osammanhängande. Likest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0