LÅNGTORSDAG

 


Hej! Bjuder inte på nån smart-vlogg idag, inte pga brist på nåt att prata om, nehehejdu, utan snarare i brist på ork! Lägger mig istället och läser Jonas Gardells "Torka aldrig tårar utan handskar 1. Kärleken" med tända ljus och Bo Kaspers Orkester i bakgrunden. Japp. Det får man göra en torsdag när man har jobbat heldag (Man blir fruktansvärt bortskämd av att jobba 50%, jag jobbar EN hel dag i veckan. Världens jobbigaste dag...) Imorgon jobbar jag till tre och på förmiddan har vi en begravning så jag sticker lite tidigare och sätter upp gravdekorationerna i kyrkan. Seeeen tar jag helg! NOT! Jobbar lördag. Men vad gör det om hundra år, för på lördag ska jag hämta en lysande jordglob på Lövångers second hand som ska ligga undanlagd till moí. TJIHU! Som jag har letat! Nu finns den. Nåväl. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0