LINNÉA-DAG!

God morgon världen!! Varit vaken sen tjugo över åtta jag, för att se om Linnéa skulle ta första bussen eller andra. Hon skulle tydligen ta andra för när jag frågade 8.20 om hon satt på bussen fick jag en svordom tillbaka. I guess not! Jaja, ingen stress! Det tyckte hon däremot. 5 timmar tillsammans är tydligen för lite. FATTAR NI LYXEN ATT FÅ TRÄFFA HENNE 5 TIMMAR I STRÄCK NÄR MAN HAR TRÄFFAT HENNE MAX EN HALV PÅ 3 MÅNADER?! Oh dear. 

Jaja. Nu sitter jag och käkar frulle och sen ska jag göra det lite fint uppe hos mig så hon inte blir livrädd så fort hon kliver upp. Klockan tolv är hon framme och då jävlar skare va fint! 

Wish me luck! 
 
Ps. Jag ska bara tårtor idag. I PLURAL. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0