RESVÄSKEKARTONGER

Chillar lite hemma med lite småpyssel, håller bland annat på att fylla mina nya fina resväskekartonger med småpjoller som ingen vill se. HUUUUR fint som helst! Älskar dom! 

Annars har jag varit trött som ett mongo idag, som vanligt. Ska förövrigt till hälsocentralen och kolla varför jag är så trött. Jag gissade på sömnapné och mamma på diabetes. Snacka om optimister! Jag kommer säkert bara ha järnbrist eller nåt. Återkommer med diagnos vid senare tillfälle! 

Hur om haver. Ska fortsätta med mitt småplock nu till doften av mina magiska doft/massageljus (Finns att köpa på Lövångers Blommor ;)))))))) och till ljudet av min Salem & co! Puss på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0