Duktig sjuk brud

HEY FOLKS! Haaaaaaaar avnjutit en MAGISKT god middag, rotmos och falukorv i ugn. Fick nåt tvär-il, trots min extrema sjukdom, så jag ställde mig efter jobbet och lagade käk. Fixade även kvällens snacks, morots- och gurkstavar med dip. Sååå nu sitter jag i princip och väntar ut tiden så jag kan se en bra rulle, trycka grönsaker och gå och lägga mig hiskeligt tidigt! 


Spännane lördag va! Men vad gör man när man är sjuk. Man måste ta vara på ensamtiden! Och på tal om ensamtid har jag FF och HF ikväll och imorgon. Föräldrafritt och hundfritt alltså. Mamma har stuckit på galej i hemtrakterna och lämnat mig ensam här i stora huset. Önskar att jag var friskare så jag orkade göra nåt vettigt, typ sjunga lungorna ur mig eller åtminstone tvätta eller göra nåt produktivt. Istället sitter jag här på soffan och zappar. Värt. Nåväl. 

Nu ska jag fortsätta se på Vänner och vänta ut tiden. Hare gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0