MÅNDAG

Hemma i soffan efter en halvdag på jobbet, MASSA snitt idag. Har Steph med mig idag så allt har gått bra, dubbel arbetskraft. Nu sitter vi som sagt hemma i soffan, ska strax börja göra mat och sen ska vi gå till Kallviken. Kanske bjuder på lite mysiga bilder därifrån eftersom jag planerar att ta med mig kameran dig. Skitmysssssss! 

Annars har jag gjort en liten livsplanering idag. Eller ja, en planering på vad som ska göras den närmsta tiden. Började med att ringa Emmoth idag och boka en tid för att fylla i tattarna. SKÖNT, det var på tiden! Var trots allt i december jag gjorde dom. 
  Har förövrigt börja fundera på en sleeve. Det hade varit COOLT! Men jag vet inte om jag är tuff nog. Men coolt hade det varit. 

Hur som haver. Livet rullar vidare, PÅ ÅTERSEENDE! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0