På magiskt humör

Ahhhh, har fått utlopp för lite estetik ikväll. Mamma har jobbat sent så jag har hela huset för mig själv, vilket har resulterat i ett och annat rockskrik mm. AH hallelujah!

Hur som haver, har börjat på mitt halvtids-schema nu så jag har lite fritid över. Eller ja, fritid och fritid. Har i alla fall hunnit med att planera in en liten dejt med the one and only Stephanie imorgon, så jag drar till stan. Sen har jag ett Herbalife-möte på eftermiddagen och sen får vi se vad som sker. Är i alla fall ledig på onsdag också. Så mycket fritid! Eller inte. Har ju en historia-kurs som ska avklaras också... NÅVÄL. Skönt att hålla sig sysselsatt. Är så innerligt tacksam att jag slipper vara arbetslös! Helt magiskt. Bra tur har jag!

Nu ska jag masa mig till sängen och lägga mig på spikmattan en stund med ett tänt ljus. Tänk ändå vilket plåster för själen, att bara ligga och andas. Magiskt det med! ÅH vilket bra humör jag är på ikväll! MAGISKT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0