SÖNDAG

YES! Äntligen lite respons, woop! Kanske inte den mest konstruktiva respons jag fått, men... Tack Andrea i alla fall för att du bidrog med nåt vettigt! 


Nåväl. Jag fortsätter väl på ungefär samma spår som tidigare då, tills ni protesterar! 

Dåså. Var ska jag börja...

Har chillat REJÄLT denna helg. Jobbade igår, kände mig helt tappat hela dagen. Eller okej, jag jobbade mellan 9 och halv 3 typ... Men ändå. Det var helt fruktansvärt. Sen kom jag hem, käkade lite mat, såg lite film med mamma, åt lite snask, fick besök av herr Lundström, chillade lite till, sov, vaknade och här sitter jag nu, i soffan och äter resterna av gårdagens snask. Kanske inte är det smartaste valet jag gjort i mitt liv eftersom min mage gör tusen nålar just nu, men ni vet. Det är ju söndag.

Har förresten tänkt pallra mitt feta arsle ur soffan snart och ta en walk runt selet. Bara för att jag kan. Och har tid. Och för att det inte regnar. Måste passa på. 

SÅ. Det var det. Eller det om det. NU drar jag ut! TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0