VINTERDEPRESSION

Hey! Back from Hemavan-trippen och tillbaka i vardagen. Har massa bilder och shit att bjuda på, men jag orkar inte riktigt ta tag i det, för trots att det är ett nytt år med nya möjligheter känner jag att jag börjar glida in i en vinterdepression. Lägligt. Men det är väl så det brukar vara, det är nu man inser att det kommer att vara mörkt flera månader framöver, och det är inte längre lika kul och "nytt" med snön. Jag känner mest att jag vill sitta hemma och läsa böcker och dricka te under denna årstid. Helst inte träffa folk överhuvudtaget eftersom jag känner mig som världens mest tråkiga och outhärdliga människa. Släpper i stort sett allt och inser att jag är världens sämsta på att hålla ordning och reda omkring mig hur mycket jag än skulle vilja ha just det. 
 
Nåväl. Världens tråkigaste inlägg, men det är så det står till. Får se, om jag får i mig lite solljus går det till sig, men tills dess är jag världens tråkigaste. Okej? Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0