Glad även om vädret brings me down.

Hey! Trist väder idag, som vanligt... Sov förresten till två idag, JAG MÅSTE SLUTA! ÅH så arg jag blir........ Men nu ska det bli ändring! Har tagit nästan allt som finns i min byrå, lagt det i en stor resväska och snart beger jag mig iväg mot förhoppningsvis trevligare trakter, nämligen Norsjö! Blir väl att stanna där nån vecka, om jag nu inte tråkar sönder och får hemlängtan.... (That's probably the way it's gonna end, eller så blir det tvärt om, jag vill aldrig därifrån...)
Förövrigt så sticker jag, min kära familj (- pappa) och Jessika till Malta om endast 15 dagar, om jag inte räknat fel, vilket är mycket möjligt. YES, taggar, det är inte alls länge kvar nu! Hoppas verkligen det är kanonväder där så jag blir tokbrun! Skulle sitta så sjukt fint i och med att jag inte varit brun de senaste 3 somrarna tror jag... HEHE...
Hur som helst, nu ska jag ta mitt pick och pack och draaaaaaaaaaaaa! HARE!
btw, världens taggarlåt! inne på klubben - alexis weak

Kommentarer
Postat av: Tobbe Lobbe

U love me and u know it (=

2009-06-17 @ 00:16:14
URL: http://loodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0