Nu blir jag nästan lite upprörd!

Ni måste ju kommentera! Det känns helt värdelöst att ha en blogg om ingen kommenterar! DAMN IT PEOPLE!

Anyhoo.
Igår var jag sjuk. Sov till halv ett, sjuuuuukt jävla nice. Sen slöade jag bara framför soffan resten av dagen, trots att jag hade lovat mig själv att göra läxa! Men är man dum så är man...
Idag kändes däremot bättre och jag pallrade iväg till skolan. Blev ändå en rätt soft dag. Första lektionen stack jag iväg på spelning med "the gang", Peder, Marie och Judith. Det blev ju nice. Sen blev det svenska och manus-gruppen kämpade tappert på med musikalen. Efter det blev det språkval och jag gjorde +-0. Japp, så duktig vad jag. Efter det, 11.25 fick vi B-are lunch så jag och Steph mötte upp Marie at the matsal. Vi åt och åt och åt av den goda (!) maten, sjuuuukt gott var det idag. Bravo mattanterna! Sedan kom också Pedro så vi gjorde honom sällskap för han såg så otroligt ensam ut vid sitt stora bord. Han verkade i alla fall nöjd med dagens måltid! Kring 12 nån gång stack återigen "the gang" till musikskolan för att träna ännu mer. Gick även den gången PRIMA SKINKA så nu kommer vi rocka phett på vårkonserten! Well, sista lektionerna jobbade manus-gruppen med musikalen ännu mer, vi ligger verkligen efter! Gick ju också det bra, trots att vi har våra små dispyter. But that's life. Vi slutade typ 14.50 vilket kändes nice så då blev det att dra en jibb i soffan tills bussen gick. Yes, prima liv alltså, inte alls pjåkig dag idag!

Nu blir det läxa + matlagning + efterrätt! YAY.

"Livet är för kort för att negga!"
PUSS
/Rut

Kommentarer
Postat av: Jonas hultdin

Jag har inte läst men det verkar bra! :)

du är verkligen duktig på att förmedla känslor och få raderna att flyta, bra jobbat!

2009-05-07 @ 17:26:45
Postat av: niklasdenendaiallt..

hihihi vad fin blogg, jag gillar att läsa den, jag läser den varje dag, jag vill att alla ska läsa den lika ofta som jag, för jag läser den varje dag, den är rolig och får mig att skratta, den är rolig och den gör min dag glad, jag vill att du ska skriva mer så jag får läsa oftare, / Kram din ven niklas.

2009-05-07 @ 17:40:50
Postat av: sebastian

jag tänker inte lägga en kommentar!!!!

2009-05-07 @ 18:57:14
Postat av: one of the crew,

du är galet duktig på det här rut, helt sann kommentar om livet där nere i hörnet som jag sa tidigare, keep up tha goood work! =)

2009-05-07 @ 21:18:27
Postat av: u know who

jag gillar inte alls din blogg, ha aldrig orkat läsa den å kommer aldrig att göra det, kom med nå nytt. Rutantutan. : : <3333 ps i love u :]

2009-05-07 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0