POSITIV!

Nu börjar det stå still med comments och besökare, kom igen nu allihopa!

Idag har jag, min pappa, lillebror och faster tittat på ett hus. Pappa funderar på att flytta, och huset var en klar kandidat! I alla fall för min del. Hoppas verkligen på flytt, känner mig rätt less på den här läggan nu. Visst är den mysig men vi kommer aaaaaldrig få den fin om vi inte börjar om från 0. Därför känns det lika bra att lägga ut lite pengar på att flytta och renovera och göra fint direkt! Kändes dessutom som ett härligt läge.
Annar då. Jo morsan kommer och hämtar mig snart, då blir det tidigmiddag hos Ags mor, sedan blir det att ta moppen och köra till Jessika där det blir badtunna med bruttorna ikväll! Taggad, känns verkligen som att livet inte kan bli bättre just nu! Känns så jävla skönt att inte ha pms! Haha =D
Nu blir det att packa ihop sitt pick och pack och sen sticka! Ha en wonderful day!
Kan btw passa på att tipsa om en låt
Wordplay - Jason Mraz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0