Vad är det för dag idag om inte mors dag?

Hallå alla goa och glada!
Blir ett kort inlägg idag, vaknade sent idag, typ  halv ett. Lika bra, somnade ju inte direkt tidigt heller. Hade i alla fall trevligt igår kväll, tack för sällskapet.
Idag är det som de flesta vet mors dag, och vad har jag funderat ut för finurligt åt min mor? - Absolut ingenting. Jag vet! Fy mig! Men det blir kanske en sväng på byn ny i hopp om att hitta nåt litet bara. (Hoppas bara inte hon läser det här nu ;)
Om ganska precis en timme sticker vi (pappa, jag och olof-ponken) till källan för att fira farmor. Blir säkert mysig, om inte annat gott!
Imorgon är det skola igen, och faktiskt så taggar jag, om så bara en liten gnutta. Oroar mig förresten lite över musikalen, men det kommer säkert bli prima.

Med detta lilla, men innehållsrika, inlägg önskar jag alla en fortsatt trevlig mors dag!
Puss på alla mammor! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0